tisdag 10 mars 2009

Skrollan

Sitter på sängen nu och det har släppt litegrann i magen.. Har haft så sjukt ont inatt och legat och vridit och vänt mig. Och riktigt ansträngt mig från att inte kräkas... :S Men nu kan jag sitta upp iaf, fast det gör sjukt ont så måste jag vara uppe och röra på mig. Måste uppsöka en barnmorska snarats möjligt för såhär kan det inte fortsätta månad ut och månad in. Det blir bara värre och värre med. Kan ju inte andas nästan när anfallen är som värst. Men det får jag ta tag i till veckan. Nu ska jag koncentrera mig på att få i mig någonting att äta.

Igår var det inventering. Gick smidigt tycker jag. Men jag hade sjukt ont, men det var bara att bita ihop. Sen efter inventeringen skjutsade Emma hem mig, tack för skjutsen. Hon och Fia hängde med in en sväng för att kolla på Skrollan. Japp!! :D Hon har nu fått ett namn! Dom tyckte det var mycket underhållande med bollen Som hon ska motionera i varanan dag. Haha. KOmmer se roligt ut. Men jag vill inte ha något hjul då det låter så himla mycket och om man tar bort det så blir hon deprimerad. Och det vill vi ju inte. Just nu ligger hon och latar sig i sitt hus. Kommer upp en bild så fort jag har tid att sitta och knäppa på henne. Lite svårt då hon aldrig är stilla.

Nej nu ska jag upp och försöka få i mig någonting att äta.

Inga kommentarer: