måndag 30 mars 2009

Sitter uppkrupen i soffan nu och är så himla godis sugen så jag blir galen. Men jag ska vara duktig. Finns iofs inte så mycket godis hemma heller:S Kanske bra det.
Idag har vart lite seg, jag har ju vetat att jag är ledig ett tag nu så då vill man bara få kväll. Men det gick tillslut! Kvällen kom. Har lagat mos och köttbullar till middag idag! Gott. Brukar inte äta när jag slutar 20 men jag var hungrig och sugen på mos så det var bara att käka det! :)
Nu ska jag inte göra allt för mycket. Borde städa. Men jag har ju massa tid imorrn medans man ändå väntar på tvätten. Två flugor på smällen. Bra där Sandra. Även att Kristoffer tyckte jag hade stökigt ;O Hihi. Men så kan det ju bli när man bara är hemma och latar sig eller kommer hem en snabbis för att sen ge sig av igen lika fort. Men imorrn blir det en storstädning och tvättning. Torka golven till och med kanske. Garanterat! Ska städa åt Skrollan med. Så hon får vårfint. För våren började ju igår. :)

Åh jag hoppas på finväder imorrn så vi kan göra någonting mysigt! Måste kolla SMHI.
Sugen på Picknick :P Men det märker vi imorrn. Vill Ha VÅR NU...

Just nu lutar det åt att det bara blir en liten tripp runt i Sverige. Inte för att det är fy skam. Men budgeten säger ifrån. Gbg Kanske. Där är det ju vår snart iaf, mycket finare än här kan jag tänka mig! Har inte vart där sen jag var liten så det skulle vara roligt! Och hälsa på lite vore oxå skoj. Har ju inte träffat Emil, Johanna och Joakim sen i julas förra året. Var ju ett tag det. Så det hoppas man på om man ska komma ner.

Men nu ska jag ta och kolla lite på TV och plocka undan efter maten.

Har fått en ny favoritlåt med Volbeat oxå. The Gardens Tale. Sjunger både på Engelska och Danska

Inga kommentarer: