söndag 22 mars 2009

Beck - I Guds Namn

Har kommit hem nu efter en mysig kväll med Alex och Sandra. Slutade jobba 16 och for hem mot Bydalen och bytte om till bekvämare kläder. Hann med att städa lite åt skrollan med. Gav henne mat och nytt vatten! Hon ska ha det gått hon med. Sen bar det av mot centrum och middag hos Sandra. Tack gumman! Mycket gott!
Sen en prommis för vår rastlöshet. Skönt att röra sig lite. Sen började jag se på Beck, men åkte hem vid reklamen och kände att jag måsta städa lite. Har sett hemskt ut en bra tid nu. Men nu är det iaf ihop plockat. Måste bara diska. Men det går fort.

Imorrn är det tandläkaren som gäller:D Hoppas, håll tummarna för mig imorrn. Annars blir jag GALEN. Men det är 5:E gången imorrn så nu måste det väl gå vägen.
Ska träna med Helené innan jag far ner. Lunch när jag kommer till Hogland och sen fika ovanpå Macken med bäben! :P Sakna. Jag står för bullar du för kaffe. Härligt. Sen staden och tandis.

Men nu ska jag vrida min fina TV och lägga mig i sängen och vila mig lite. Orkar inte sitta upp. Är trött efter helgen. Men jag är glad att den är över. Nu jobbar jag inte helg på 5 veckor. :)

Men jag kan inte rikigt tro mina öron när jag hör vad som hänt i går. Jag trodde inte du var sådan. Men kan vara lite överdrivet oxå med tanke på att det är Bergsjöbor vi pratar om. Det brukar bli lite värre mun mot mun än vad det egentligen är när det häller Nordanstig, men jag ska inte svära på att det inte har hänt alls. Det betvivlar jag inte alls. Men till vilken annledning:S

Godnatt!

Inga kommentarer: