onsdag 18 mars 2009

Ännu en vacker dag!

Välkommen våren. Om man nu vågar sig på den frasen. Kanske. Men tydligen skulle det bli sämre väder imorrn. Den enda dagen på ledigheten jag inte planerat någonting!
Men det dyker nog upp någonting kul. Vet ju inte hur jag ska planera eftersom jag inte vet om jag är kvar i Sundsvall eller far söderut.
Nu har man nyss vaknat av telefonen.. Jonas ringde och hörde om jag ville komma och käka frulle. Men jag ska ju på promenad klockan 10 och sen träffa Ellinor klockan 13. Så det blir lite stressigt. Kanske kan ses efter det? Om jag inte drar hem.

Drömde en skit konstig dröm inatt. Om en sån här orm grej dom har i Kina. Vet inte vad dom heter. Den var iaf uppe på himlen och skrämde alla människor och sen kom det en trollkarl och skulle göra några roliga lekar på våran fest vi skulle ha. Som jag definitivt var emot för trollkarlen var ond. Sen var det party och det spelades bara Disneylåtar. Ja jag vet jag drömmer en massa sjuka drömmar ibland. Som när jag var en mus och seglade över atlanten på en barkbit och en pinne. Haha.

Nej nu ska jag ta och hasa mig upp ur min sköna säng och klä på mig och ringa Sandy och Ullis.



Underbara vår, vi välkommnar dig!

Inga kommentarer: