tisdag 31 mars 2009

Hogland

Vart en liten tripp hem till skogarna idag efter min städning.
Kände jag behövde lite lugn och ro. Och det kan man säga jag har fått.
Städade dock till klockan 14 och det var riktigt fint. Varför kan man inte låta det vara så fint jämt för?? Man stökar ju ner på någon dag bara. Hm.. Måste bli bättring. Men nu ska jag ju inte vara hemma på länge så nu kan det inte bli stökigt. Kanske den lilla svängen jag är hemma på Fredag då ;P Typiskt mig isf.
Sen efter städningen så for man hem med stereon på högsta volym :P Oxå typiskt mig! :D
But I Love it!

Imorrn ska jag och mamma till stan en sväng. Undra om det blir lite shopping med. Hm. Fönstershoppa för min del iaf.. Om man ska ha råd att leva resten av livet.. Min bil kostar pengar nu :S

Läste artikeln från knivdådet i Bydalen idag. Jag ryser. Men det är skönt att det är över och det är rättegång på Fredag.

Läs: st.nu/start/sundsvall/1.921099

Men nu ska jag gå och mysa ner mig i min mysiga bäddsoffa här hos mami och papi! Jo, jag lovar den är skit mysig för att vara en bäddsoffa. Den har lixom extra madrass och massa kuddar. Just like i want it!! Ska nog skippa koppla in TVn så man kan läsa sin bok någon gång. Kommer in i lite perioder nu och då. Men ikväll bli det av. Bra sagt.

Godnatt och dröm sött!

Inga kommentarer: