tisdag 31 mars 2009

Klockan ringde 7 imorse och jag undrade va fan som höll på att hända..?
Åh just ja, tvätten. Jag ska ju vara så himla duktig och tvätta det lilla jag har samlat ihop, Mest underkläder och så ska man byta i sängen och få det lite vårfint här.
Men direkt när man kom upp från tvättstugan så la man sig och somnade så mjukt in och drömde jätte konstiga drömmar om tvätten. Drömde att Kristoffer och jag satt nere vid torktumlaren och diskuterade hur den fungerade och varför det inte gick att torka helt torrt varje gång. :S Okej har vi inte kommit fram till att jag drömmer dom mest konstiga drömmarna. :P

Just nu är det Doctor Snuggles på Barnkanalen. Kan ju inte låta bli att ha den kanalen på då det inte finns något bättre och man inte riktigt vill fastna i någon dum serie och bli sittandes. Men då hjälper ju iofs datorn till väldigt mycket. Typiskt.

Men nu måste jag ta och sätta igång om det ska bli någonting utav denna dagen..

Välkommen solen! :D

Inga kommentarer: