tisdag 24 mars 2009

Solen står högt på himlen

Snacka om att väderguden har beslutsångest. Nu lyser solen och graderna bara stiger ju längre in på dagen vi kommer. Men jag klagar inte. Snarare så jag klagade igår när det kom så mycket snö. Hoppas inte på mera nu. Vill ha VÅR.
Mötet idag gick bra som alltid annars. Sen for man till Korsta och kolla lägenhet. Det kommer bli skit bra det dära vännen! Längtar tills du bjuder på kaffe och nybakade bullar! :P

Sitter och funderar på att göra mig klar till jobbet nu och sen fara och ta en glass kanske. Lät gott. Någon som ska med? :) Börjar ju inte förens 14 och det är så skönt att ha hela förmiddagen på sig att bara chilla. Laga lite lunch nu kanske. Börjar bli hungrig. Men jag tror det är lite tidigt än. Kan ta en kaka till som jag bakade igår ;P Och lite juice kanske. På balkongen. Varför inte. Åh vad mysigt det lät.

Tjoptjop nu drar jag ut i solen.

Inga kommentarer: