torsdag 26 mars 2009

Varför utsätter man sig för detta.
Haha. Det var gott igår men inte idag. Känner jag behöver mycket mera sömn och mycket vatten.
Nej då det är inte så himla farligt. Man är bara lite seg och huvudet känns lite stort. Men jag är fortfarande på topp!! :D
Vart Bite Line igår och det var SÅÅÅÅ himla gott. Med en öl till! Gött som kräm! Sen ringde Elli och det vart att man gick dit efter att vi splittrades och åkte åt olika håll.
Hos Elli serverades det Vin och det var gott! Sen vart det BK och lite drinkar och massa snack. Roliga människor. Man kan lösa världsproblem med det gänget :P hehe.
Sen vart det Dallan och där träffade man några Austalienska killar. Skysst att snacka med dom. Men det värsta jag vet är killar som är så på och verkligen vill hångla upp en och inte bry sig om någoting annat.. Cool down... Och dom igår var verkligen p och dom fattade inte vinken heller. Men dom var roliga(En stund)
Men efter några timmar vart man skit trött och ville hem och sova. Så man tog en taxi hem och myste ner sig i min gossiga säng och sov som en prinsessa!

Ska snart dra på jobbet och jobba 5 hela timmar. Skön dag. Sen kommer John :) Och då ska vi hem till Roger och Elli och käka middag och sen har jag fått fribiljetter till Aveny ikväll. Så man tar och kikar in där en sväng! Tar sig en svängom! Men jag ska vara chaffis! Enda sättet man inte tar en öl på. Jobbar ju imorrn med och jag vill inte vara skallebank på jobbet. Inte en fredag efter löning. Kommer vara en sjukt rolig dag imorrn känner jag på mig :D

Men nu måste jag ta och gör amig klar för jobb. Och kolla om det finns någon mat att ta med till jobbet. Knappast. Får bli charm annars.

Kommer nog inte bli mycket bloggande för mig nu i helgen då jag har mycket att göra ;P Haha. Vad viktig jag lät.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: