onsdag 25 mars 2009

Nyss hemkommen från 1 timme runt Sidsjön. Så härligt väder och härligt sällskap! Tack för prommisen :) Kan snacka om precis allt utan att känna sig dömd.
Ska snart hoppa in i duschen och göra sig klar för jobb. Hoppas på mycket idag då det är löning idag :D Härligt. Men man känner sig fattig iaf. Måste ju spara som bara den nu om det ska bli någon resa snart. Härligt! Ska kolla resor mera sen. Måste ju bara koma underfund på vart man vill resa. Jag skulle ju vilja till Paris. Men då måste man veta väder. Och det blir nästa projekt och kolla. Men vi kan komma tillsammans imorrn :)

Sitter och funderar på nästa träning oxå. Ska kanske få med mig John på fredagen på en tur runt Sidjön innan jag börjar. Skulle vara skönt. I helgen kommer det ju inte bli något träning änner jag på mig. Får se vad som händer i helgen för min del. Men det löser sig alltid. :D

Men nu en härlig och varm dusch till er tjänst!

Inga kommentarer: