onsdag 4 mars 2009

Leila på landet


Gud vad skönt det var att röra på sig lite efter allt man vräkt i sig.. Vart ganska lugnt ändå. Jag har ju aldrig vart på Aerobics förut så det var lite kämpigt med att komma ihåg kombinationerna. Men det gick bra för att vara jag ändå :P
Halv ligger, nyduschad i soffan nu med min mjuka morgonrock på mig! Den är så himla härlig! Mjuk och gossig!
Har precis kollar på Leila på landet. Det kan inte finnas någon mer ärlig och söt människa som Leila Lindholm. Hon är så söt och duktig. Hon gör så himla goda recept oxå så man sitter ju här och blir lite små hungrig när man kollar. Men jag har fått min dos för idag och nu blir det bara vatten som ska ner i magen. Vätska ska man ha efter träning. Råkade ta en nougatgodis nyss oxå:S men bara 1 så det får gå för denna gång. Belöna mig lite efter dagen på gymmet.

Kom på vad jag skulle göra på fredag iaf. Eller det är inte bestämmt men jag ska ringa och kolla imorrn. Träning med Alex och Helene möjligen. Skulle vara hur skönt som helst att komma iväg då. Dp har man ju vilat en dag. Och om jag tränar då så blir det 3 dagar denna vecka och det gör mig riktigt stolt :D

Har haft ett snack idag med. Kommer inte gilla den dagen det verkligen händer. Men jag vill inte tänka på det nu. Och jag vill inte må dåligt över något som inte händer än på ett tag.


Den dagen den sorgen


Och jag kommer att veta vad som krävs av mig och jag kan ju inte säga att jag inte gått igenom samma sak några gånger så jag kommer att göra det bästa av situationen och leva mitt liv som jag vill att det ska levas.

Halv tio, Hm, undra om man ska ta och läsa lite i min nya bok. LÄgga sig på sängen ta på sig hörlurarna och försvinna in i sin egen självkänsla.? Lät mysigt.
Men först borsta tänderna och göra sig klar för sängen!

Nattinattikramen



Inga kommentarer: