torsdag 12 mars 2009

Hosta och snorig

Godmorgon till ännu en dag som kommer vara Huuuuurrr lång som helst. Men jag får ha med mig botemedel och hoppas på att det kommer hjälpa. Jobbar 11-20 idag. Var ett tag sedan man gjorde det så nu kommer det vara lite konstigt..

Låg och läste i min bok igår kväll hur länge som helst. Ville inte sluta läsa för det är så spännande. Men till slut orkade inte ögonen med och jag somnade. För att vakna av telefonen några timmar senare. tänkte först skita i att svara. Men ångrade mig och ringde upp och fick en lite glad och halvfull människa på andra sidan. :) Söt du är! Bestämde att vi skulle hitta på något i helgen! Om du nu kommer ihåg det efter alla öl :P Hihi. Men jag ska nog påminna dig!

Nej nu måste jag kliva upp och göra mig i ordning till jobbet och käka lite frulle och göra en matlåda. Ost- och skinksallad hade jag tänkt mig!! Gott!!

Ha en trevlig torsdag!



Inga kommentarer: