söndag 8 mars 2009

Söndag

Godmorgon!! Sitter nu och är klar för jobb idag igen. Eller ska bara borta tänderna och byta en tröja så är allt klart! Känner mig utvilad ändå fast jag somnade sent och var vaken sen igen vid tre till fyra ungefär.
John vart lite senare än beräknat så han kom vid halv fyra. Men skönt att resan gick bra och att han körde försiktigt. Hellre det än att riskera för att komma tidigare.
Just nu hör jag honom ligga och snarka. Han är ju svintrött ju och det kan jag förstå. Tur jag jobbar annars hade jag vart uppe i varv nu och inte kunnat sova mera. Men jag längtar tills jag slutar. Hoppas dagen går fort. Tänker man inte så mycket på det så går det oftast undan! Slutar 17 så det är ändå okej.

Igår efter jobbet for man till Sandy och hälsade på. Sen Bowla och jädrans vad längesen det var och jädrans vad man suger på det :P Haha. men lika glad är jag för det! :)
Sen hem till Sandy igen och dom började dricka lite smått och jag bar mig hemmåt vid elva. Kände jag bara skulle bli sur och vresig idag och det vill vi ju inte.

Sen efter jobbet så ska John komma till Birsta och gå på Ikea med mig och kolla överkast och MASSA kuddar till sängen! Ska bli så fint. Har ju presentkort där sen i julas.

Men nu måste jag göra det sista innan jobb väntar!

Hoppas alla får en mysig söndag!

Inga kommentarer: