måndag 9 mars 2009

Blivit med hamster

Idag har det inte vart lugnt på en fläck... Flängt hit och dit och har bara vart hemma 30 minuter på hela dagen. Skjutsade John till tåget kl8 och då bar det iväg till Hogland och hämta mamma ( men hon fick ta egen bil) Lyckades fastna på gården hemma. Har kommit så mycket snö och inte plogat och plogbilen har gjort den snövall. Där fastnade lilla jag med min pärla. Efter att mamma fick putta lite så kom jag lös och vi for till Strömbergs med den.. :S När ska allt bli bra igen??..
Sen på stan, jysk och kolla in en vaxduk. Hittade även 4 kuddan till min nya ide som jag ska få till i mitt "lilla" rum. :P
Sen skitsnack med Alex och Tezz på Accent. Roligt värre. Sen bussen upp till Sundsvall, hem till Bydalen, vara hemma 30 minuter och sen hämta upp Alex på Gärde och sen till Birsta.
Skulle ju kolla på Ikea om dom hade några bra kuddar till min ide. Men Ikke... Hade inte mycket som var bra. Så jag fick gå därifrån med endast ett överdrag till sängen och lite saker som hallgrenskan skickat efter.
For ner på stan, Alex köpte gitarr och sen mcdonalds på stan. Gött.
Sen for jag mot Birsta igen och köpte mig en liten dvärghamster. SKit SÖT!! En hona, men jag vet inte vad den ska heta?? Några förslag??
Nu ligger jag här och ska vänta på att Emma ska komma och hämta mig. Börjar jobba klockan 20. men ärligt så har jag ingen lust.. Har så jävla ont överallt nu och vill bara ligga och SOVA. Ryggen gör mig galen... Men har tagit en tablett nu som förhoppningsvis kommer att hjälpa innan åtta.

I helgen har jag tagit de lugnt. Fredag dock som blev lite party men inte allt för mycket. Lördag var jag hos Sandra och sen hem och vänta in John! Som spenderade hela söndagen hos mig och mådde dåligt.. Stackare. Sen kommer yrvädret hem och pratar ihjäl den stackaren :P hihi. Kollade på Beck och somnade ganska tidigt.

Imorrn=jobb. Träna på morgonen?? Skulle vara skönt. Ont?? Ja, men ändå skönt. Får se vad Ullis säger imorrn.

Men nu vila innan Emma kommer. Ligga och kolla på hamter ett tag!:D Hihi.

Inga kommentarer: