måndag 30 mars 2009

How can I blame you, when it's me I can't forgive?

Välkommen till sommartid! Härligt med ljus och förhoppningsvis kommer värmen vilken dag som helst. Hoppas gör man alltid.

Helgen som vart har vart underbart mysig! Torsdagen så kom John in på jobbet och överraskade. Trodde han skulle fara hem till mig. Då lagade vid godmiddag och bara tog det lugnt.
Jag jobbade igen på Fredagen och innan jobbet for vi ner på stan och käkade lunch! Sushi! Gott!
Dagen på jobbet måste jag säga gick riktigt bra! Roligt att jobba när det är sådär. Vill ha flera såna dagar.
Sen efter jobbet fick jag skjuts av Emma hem. Tack för det! Då fick man mat och man kollade på Lets dance! =) MANUS VANN Hipp hipp hurra!! Hade verkligen hoppats på det. Han har utvecklats mest under tiden i tävlingen och det kan inte vara lätt att lära sig att dansa om man väger 150 kilo! Bra jobbat! Jag somnade ganska snabbt sen. Hade ju jobbat och var mycket mätt efter middagen så man kan inte annat göra än somna ;P
Förrätten som bjöds på fredagkväll!
Avokado med räkor och lökröra!
Mycket gott!








Huvudrätten bestod av kyckling, förskpasta och champinjon och basilikasås! Var hur gott som helst!
Till det serverades ett Lindeman's!











På lördagen vart det våffelfrukost! Men sylt och glass! Mycket gott!! Sen åkte vi på Birsta och gick en sväng och jag shoppade lite bas t-shirtar! Och en skjorta. Vi fikade på Ikea och sen ville John åka gocart. Men vi kom på att det hade vi inte tid med eftersom han skulle på fest till kl 19. Så vi fick fara hem och låta han göra sig klar för kvällen.
Det vart kinamat till middag hemma hos Jockes föräldrar. Och sen när jag skjutsat pojkarna till tillställningen for jag hem till Elli en sväng och hjälpte henne med väggarna och sen vart det jobbigt med Astman så jag for hem och köpte chips och dipp och la mig och kollade på film och bra tog det lugnt. Var en mysig Sandra kväll! :)
Fick dock hämta John halv fem på morgonen då han ville hem och sova. Haha. Då var inte jag så glad. Men han kom ju hem iaf.

På söndagen var en seg dag. Jag var pigg och ville göra någonting. Men någon annan var ju skallebank och ville sova hela dagen. Men det vart en fika hos hans mamma och sen Birsta en snabbis. Sen hem och laga hemmagjorda hamburgare. Vilket var hur Gott som helst! Vi (läs John) är riktigt duktiga på att göra det!

Men oj vad klockan gick fort. Nu måste jag upp och göra mig klar för jobb. Så jag inte bli sen.

Ha en bra vecka!!

Inga kommentarer: