måndag 23 mars 2009

Äntligen har dom gjort någonting rätt iaf

Sitter hos mamma och pappa och myser lite nu.
Tränade med Helené imorse och det var super skönt. Kunde dock ansträngt mig mera på konditionen, men jag vet inte vad det är men någonting har tagit min koncentration idag. Men jag var där iaf och körde mage, rygg, axlar och armar. Nöjd!! Sen bar det av mot Hogland och då ringde tandläkaren och undrade om jag kunde komma på onsdag istället.. Suck tänkte jag... Men då var jag redan halvvägs ner och tyckte att nu får det vara nog. Jag SKA ha min tand idag. Så jag fick komma lite tidigare bara. 14.15 istället för 18.45 så jag klagar inte.
Då hann mamma och jag gå på stan en sväng och jag hitta mig en träja för 25 kr. Inte illa :)
Och nu måste jag säga att jag är mäkta nöjd över min NYA tand. Jag fick den äntligen efter 2 månaders väntan. Ska slipa till den lite till i Maj, var lite som jag inte var så nöjd med. Men det går snabbt att ordna. Ingenting som är dunderviktigt. Så jag är glad idag.
När jag kom hem bakade jag lite och vi käkade middag! Gott!
Vart tyvärr ingen Anna idag :( Tråkigt. Men hoppas det går bra på din träning gumman!

Ska ta och fika lite strax och sen bär det av mot Sundsvall igen. Har ju morgonmöte imorrn och jag har ingen lust att hasa mig ur sängen imorrn för att fara härifrån klockan 6 tack vare detta skit väder som är ute... trodde det skulle få vara fint och vårigt nu, men ikke.. 1 månad till innan man riktigt kan hoppas tror jag.

Men nu ska jag gå och testa mina underverk :P

3 dagar kvar. Längtar!

Inga kommentarer: