lördag 7 mars 2009

Godmorgon till ännu en Lördag

Var jag taggad att jobba igår kan jag säga att det har försvunnit idag :S Är sjukt trött. Jag önskar jag kunde vara en som kunde sova så länge som jag bara fick. Bara man la huvudet på kudden skulle man sova tills klockan ringde. Men nej då. Vakna 1 timme innan man behöver kanske ens tänka på att kliva upp. Men sånt är livet. Får ju ligga kvar iaf.
Jobb idag som sagt. 11-17 så det är inte en så farlig dag. Hoppas det är bra folk idag som vill shoppa och ha hjälp så går dagen ännu snabbare.

Igår vart det träning vid elva. Skönt som fan. Försökte sig även på att springa lite och kolla formen. But not really there yet :P Men det kommer. Sen ben och magen. På måndag blir det en snabbis oxå kanske efter John har åkt till Enköpning igen :D JAAAAA John kommer ner till Sundsvall ikväll!! Kan jag längta mera!?:)
Sen vart det fika på stan med Sara och Sandra och sen hem göra sig klar för middag hos Terese och sen Bosvedjan. Hm, var var grejen med det egentligen?? Sen Svenssons en halvtimme kanske. Vart var folket? Åh subway!! Gött och massa vatten och cola innan det var dax att fara hem mot Bydalen. Men först ett stop hos Alex och varva ner.

Ikväll vet jag inte vad som händer, men det lyckas alltid ordna sig!! Bli väl att man drar till Sandra efter jobbet och kollar vad dom ska hitta på och sen kommer John:)

Men nu ska jag ta och vända på mig och vila lite till innan det är dax att uppa och hoppa.

Skönt att bilen kom hem igår oxå. Måsta åkt buss idag annars. Tur man har!!

Inga kommentarer: