torsdag 19 mars 2009

Ner som en pankaka upp som en sol

Jag vet, felvänd fras. Men det är min dag idag. Jag var HUR seg som helst när jag vaknade och önskade bara dagen kunde försvinna. Men så kom Elli in i vardagen och då vart det fart på mig. Men hon skulle sova lite extra och sen vart det Birsta. Eller jag for dit innan och snackade med Emma om skola och tjänstledigt och semester. SÅ nu har den stenen fallit från mina axlar. Puh.
Kommer bli skit bra och det är bestämt en resa till Sollefteå om två veckor och sen någonting V.16 som jag inte vet riktigt än. Men jag har semester då iaf :) Lovely.

Men som sagt, min dag började dåligt och slutade underbart.
Var på Birsta, mötte upp Elli och sen gick vi och kollade skor och hon käkade. Jag hade käkat med Emma. Sen till Nancy's igen och chilla:P haha. Inget bättre för oss lixom. Sen hem och käka middag (hallå vi var på en restaurang) Sen iväg på EGO och träna. Äntligen. Har precis kommit hem därifrån nu. Vart träning från 20.20 till 21.40. NÖJD :D
Och imorrn skulle jag tydligen med oxå. Haha. Men det ska bli skönt. Me like this.

Men jag är förvirrad... Vad har jag gjort. Jag vet ju ingenting.. Och ända är vi 100 minusgrader mot mig.. :S Jag blir frustrerad över hur man kan vända på en 5 öring.. Stursk, jo tack. Samma skrot. I know what i talk about. Men fine är det så du vill ha det så går det ingen nöd på mig. Synd bara. Gillade det obindande samtalen och det som vi visste hände men ingen ville att det skulle bli annorlunda. Vi trivdes. Det var tryggt. Men visste vart man hade dig. Synd att det nu är över. Men vad ska man göra åt saken. Kanske släpper en vacker dag. Hoppas inte för mycket att jag står kvar och väntar då.

Men nu ska jag ta mig mot duschen, känna mig lite fräschare och sen hoppa isäng och läsa. Give me water.

Natti natti svenska folket!

Inga kommentarer: