fredag 6 februari 2009

20 minuter

Japp om så lång tid kommer taxin och hämtar mig. Det kommer att gå bra Sandra. Ingen kommer att bita eller kidnappa dig:S
När ska jag lära mig att folk är inte farliga och det är inte jobbigt att åka buss och vara bland totala främlingar.. Varför är jag då rädd nu och vill inte åka...? Men det går bra, bara jag sitter på bussen så kommer det mesta av denna rädsla släppa.
När jag kommer så träffar man ju världens mysigaste! :)

Kunde knappt sova inatt för jag var nervös att sova över. Men det gjorde jag inte som tur var. Vaknade 10 minuter innan klockan skulle ringa och halv sju ringde John och kollade om jag var vaken och kl 7 ringde mamma!! Snälla människor som vill att jag ska vakna!
Men förhoppningsvis så kommer jag vara så himla trött när jag sätter mig på bussen att jag kommer sova LÄNGE!

Men nu måste jag göra det sista innan det bär av mot LULE :P

Inga kommentarer: