torsdag 12 februari 2009

Morrn gott folk!

Torsdag idag och jag måste få tillägga att denna vecka ändå har gått relativt fort. En dag kvar till fredag. Sorry jag tjatar så mycket om det, men jag längtar verkligen! Var bara en vecka sen vi sågs med jag saknar mycket. Hur kommer det bli dom närmaste 8 månaderna. Scary.

Ligger i sängen nu och ska kanske kliva upp om en stund och göra lite frulle. Sen vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Hoppas innerligt att bilen är klar så jag kan sätta mig på en buss och hämta min pärla. Men med min vanliga tur så kommer det nog inte hända. Kommer få vara utan bil i helgen med.
Men dagen startar nog med att jag tänkte börja lite smått med att städa mina garderober som har en tendens att bli så himla stökiga bara efter något dag när man har städat. vet inte riktigt hur jag lyckas. Haha.

Blir ingen rally för mig i helgen iaf. :( Jag som verkligen ville. Men jag fick höra av mamma att Hogland var sista sträckan så det börjar klockan 17 och då ska jag och John ha middag hos mig och då är det nog bra om jag inte är på rally! :P

Nej nu ska jag läsa lite bok och sen upp och göra dagen!

Inga kommentarer: