lördag 21 februari 2009

Inte så himla farligt kanske...

Gårdagen var en ren pina.. Men jag överlevde. Tack vännen för att du kom över och pratade mig till rätta.
Men jag känner än idag att det är någonting som har ändrats. Jag vet inte vad jag vill längre och vad som är hälsosamt tänkande. Ska jag sakna eller ska jag bara gå vidare? Den eviga frågan.
Kommer grubbla på den ett tag nu och se vad som händer i framtiden.

Idag jobbar jag! Ska bli skönt att få annat att tänka på. Hoppas det är mycket folk så man får kämpa lite idag! Sen vet jag inte vad som händer. Ska kolla med Märi och vi ska hitta på någonting. Har lust att festa. Men det ska jag inte. Ett tecken på att det är på väg att gå åt fel håll.. SÅ jag ska låta bli och vara nykter hela helgen.

Drömde en så konstig dröm inatt och jag vet inte vad det betydde. Men jag minns inte så mycket av den nu som vanligt. Bara att det var jätte konstigt och att jag hade en underlig känsla i magen när jag vaknade.

Är jag kär?? Hur känns det egentligen??
Har stängt in mina känslor så länge så jag inte vet vad denna känsla betyder. Känns jobbigt att känna och jag vill bara försvinna glömma. LÅter hälsosamt...

Nej nu ska jag borsta gaddarna och göra mig klar till jobbet.

Hoppas bilen startar!!

Inga kommentarer: