måndag 16 februari 2009

Underbar helg!

Nu är helgen slut, Redan... Det går alldeles för fort. Men jag ska inte klaga så himla mycket eftersom min helg fortsätter i två dagar till.
Har nyss vaknat och ligger och funderar på att ge mig lite frulle och sen städa ihop efter helgens bestyr. =S Lite stökigt nu. Men det går fort, har ju inte så stort hem.
Sen 14.20 bär det av till Hogland och träffa min älskade pärla. Ska be mamma hämta mig med henne så jag får köra hem :) Ska bli så underbart. Vad jag har längtat. Vi kanske drar in till stan och tvättar henne med så hon blir ren och fin. Såg tydligen väldigt skitig ut.

Min helg som har gått har vart underbar! Hämtade John och sen bjöd hans mamma på semla, men jag tål ju inte :S KÄnde mig lite dum när jag inte kunde äta. Men så kan det vara. Sen hem till mig och ha en mycket lugn fredag kväll.
Lördagen lunchade jag med både Ullis och Lotta. Och vid två kom John och hämtade upp mig och vi for på Syrre och sen Willys. Skulle ju bli en avbetalning för TVn i lördags så då måste man lyxa med lite fin mat!

Förrätten bestående av
melontzatziki med kräftstjärtar!
Sen efter middagen bar det iväg mot olika håll. Jag for till " hejdå Therese vi ses snart igen"- fest och John vidare någon annan stans.
Så himla mysigt dom hade gjort med ballonger och bakat och gjort bål och lekar. Hur mysigt som helst! Sen vart det Oscar och dans och drinkar.
Hungern trängde på innan hemgång så det blev kebabcity innan bussen förde två trötta individer hem till Bydalen och SOVA.

Söndagen var nog den segaste och härligaste söndagen på mycket länge. Vaknade halv tolv. Inte alls likt mig, men så himla skönt. Sen bara sitta i soffan och inte göra någonting fram till 15 kanske. Sen handla till hemmalagad pizza och sen film och chips och dipp. Riktigt svull dag. Hihi. Men det var ju en bakis söndag. Då får man.

Idag blev jag ensam igen. Känns lite tomt men det är bara vänja sig!

Ska ta och kliva upp nu och göra mig klar för hemresa. Ringa mamma först och se om hon kan hämta mig :)

Inga kommentarer: