tisdag 24 februari 2009

Sockerkaka

Har just pratat i telefon :P Längta till lördag.

Sen vart jag så himla sugen på sockerkaka. Så jag har bakat en! Vart mest sugen på smet, men man kan ju inte bara käka smeten så det blev en kaka med Hihi. Jag är barnsligt förtjust i allt som är kladdigt och onyttigt:P

Tyckte dokumentären på 5an var helt vrickad. En gubbe som kunde få erektion av att gnida sig mot bilen.. Haha. Jag tror jag får nå fel. Vart är världen på väg.

Har just nu betalat alla räkningar. Någon som känner som jag att detta kommer bli en tung månad..
Bilen måste ju få sitt oxå. Och mina tänder som ska betalas på fredag...
Alla på fredag.. Tändstift, framruta, tänder.. :S Ingen dans på rosor. Inga krogbesök och ingen Shopping :( Hur ska jag klara mig... Men jag måste ha några nya överdelar... Har bara SVART och åter SVART i min garderob just nu.. LÅt mig hitta nå fint och billigt.

Träning imorrn innan jobbet. Ska höra med Helene om hon vill med nu!

Kram på er!

1 kommentar:

..::Therese::.. sa...

hihi du får veta sen är ju inget speciellt som vanligt men ja som sagt jag kan berätta för dig sen :D
hihi puss