torsdag 5 februari 2009

Jag tror jag blir med kattongan....

Jag blir så jävla förbannad så jag tror jag blir galen i hela huvet... Var till tandläkaren idag med lyckan om att få en ny fin tand som passade in så himla perfekt med dom andra tänderna i mitt annars så perfekta leende. Men tänk så fel man kan ha... Kom dit och allt kändes bara så himla bra. Men när Ulrika ska sätta in den nya här jag hur hon säger " färgen är bra iaf, men vad har dom gjort med baksidan?" Då skönt modet och jag tänkte "NEJ inte igen..." Och så var fallet. Dom hade gjort den för hög bak så det gick inte få fast den på rätta stället... Så nu har jag åter igen en tid hos tandläkaren för ditsättning av en krona.. Tredje gången gillt eller hur säger man..
Jag som var så himla glad att jag skulle få den innan jag far till Luleå. Men inte alls. Så jävla typiskt att man ska ha sån himla otur..
Men jag fick ju en resa till Hudik (helt i onödan) Och jag fick träffa Tezz och snacka lite skit och sen fick jag ju hälsa på mamma och pappa! Och Henke fick sin bil genomgådd och vätskor påfylda av min så snälla pappa!! Och härlig bil har du henke! Jag saknar min som tusan nu. Men som det lät på pappa så skulle den vara klar till veckan:D! Så man får hoppas på det bästa. Dom hade hämtat fälgarna igår och lackat i Tisdags så nu är det på god väg!

Nu sitter jag i min mysiga morgonrock och har precis duschat ( så skönt efter en dag som denna!) Och jag har färgat håret till imorrn så jag inte har någon ful utväxt. Sprayat med brun utan sol spray och packat klart har jag oxå gjort. Beställt taxi till halv åtta är avprickat och nu är det nervositeten kvar bara.
Har till och med skaffat åksjuketabletter! Bra gjort! Kan behövas när man ska spendera 9timmar i en buss.

Och nu ska jag bara försöka hålla mig vaken lite längre inatt så jag kan sova på bussen upp. Så det inte känns som en evighet. Lägger mig nog och läser lite ut Björn Hellgren senare. Eller kollar på film. Men film somnar jag bara framför så det kanske inte är det bästa alternativet.

Var föresten och hälsade på Thom idag med innan jag for upp till Sundsvall igen. Var längesen jag var där och han hålla på elda när jag kom så det var så varmt och mysigt! Synd jag inte kunde stanna längre än en kaffeslurp. Men till veckan när jag får min bil tänkte jag försöka på ett längre besök!

Men nu ska jag runda av här och lyssna på lite musik och läsa lite.

Godnatt och dröm sött.
Imorrn smäller det.

Inga kommentarer: