tisdag 28 april 2009

Ännu en ledighet till ända

Ligger i min efterlängtade säng nu och myser. Benen värken och jag är trött som få.
I helgen har det vart husfest x2. Ett här i huset och ett för Birsta City! :P

Fredagen; spenderades med grannar och mys.

Lördagen; med lite fix innan Birsta City festen. Och sen vart det röj hela kvällen.

Söndagen; inte så bakis faktiskt, skönt det. Vart kubb på gården med Johan, Mats, Krille och Anna. Var hur varmt och skönt som helst måste jag säga. Kunde inte vart en bättre dag. Sen hämta John på Midlanda, hem och laga Pizza och Hallonpaj! :D

Måndagen; spenderades på stan och sen på kvällen i trapphuset :P haha. Viktigt möte.

Dagen; D. Besiktade bilen idag. Fick sjukt många 2;or. Men jag visste redan om det. Men gubben som besiktade måste trott att jag var dum i huvudet... :S Förklarade vad positionsljus var :/ SOm om jag inte visste det. :o Men men. Och han tyckte nog det var dumt att jag besikta den efetrsom det var så mycket fel. Men jag sa att det var försökringsskador, men han tyckte även det lät konstigt. Men mind your own man... Han måsta haft en dålig dag..
Sen vart det stan med Jonas iaf. Råkade införskaffa mig nya skor, men ett löfte om att kasta några :P Och det ska jag göra någon dag man har tid och ork att städa. Var meningen idag, men då vartd et stan ist.
Sen vart det en prommis till Balder och kolla på Johan som skulle slå rekord och gå 1 mil på under 1 timme. Men det gick inte så bra. Landade på 1.09. Men ett tappert försök. :)

Nu ska jag ta och öppna min bok och läsa lite och sen somna in som en stock. Nästan ovaggad kommer jag vara. Sjukt trött idag. Vart ute och härjat mycket. Hoppas på en lugn kväll i huset imorrn. Blir värre på Torsdagen har jag en liten aning om. Haha.

Godnatt och dröm sött!

Inga kommentarer: