söndag 5 april 2009

Välkommen hem!

Sitter hemma nu efter en helgs äventyr. Skönt att vara hemma, men jag måste tillägga att jag är mycket yr i huvudet. Kan det vara att jag nyss smällt i mig lite M&M´s?? Jag tål ju inte nötter och jag känner hur jag får lite svettningar och det yrslar i huvudet. Kan det vara dom tro?? eller nått annat som spökar :o Hoppas inte något allvarligt.

När vi kom till S-vall så gick vi in på IKEA och jag fick glas av pappa som jag tänkte köpa. Snälla pappa!! Fina sommarglas med Turkosa blommor och mönster på. Till sommaren med en drink med is, sugrör och paraply i! :D Me längta till sommaren.

Nu härjar Skrollan med maten och ska promt ha ut allt på sidan om matskålen. Jag som nyss städat åt henne :P Men hon är söt iaf!

Nu ska jag ta och koncentera mig på att hitta resor och mysa ner mig i sängen!!

Godnatt!!

Inga kommentarer: