fredag 3 april 2009

Sitter med godisskålen bredvid mig i soffan nu och kollar på Ellen på kanal 5. Inte så himla bra serie. men just nu finns det INGENTING annat. Tråkig TVfredag. Men jag sitter bara och tar det lugnt nu innan mamma och pappa kommer och hämtar mig för att senare fara vidare mot Sollefteå och hälsa på lite. Skönt att komma bort lite och slippa vardagen.
Vet att man ska äta gott och dricka gott! Blir vin ikväll när man kommer upp. Eller en kyld öl! Mums.

Igår sov jag länge måste jag säga. Halv tolv, hör inte till vanligehetn att jag kan sova så länge. Men då vart det lunch och sen for jag mot Bergsjö och hälsade på Tess och Robert! Och Liam såklart :)!
Mycket trevligt. Vi lekte i lekparken och gungade och jag vart tokblöt:S Men sånt är livet.
Blev bjuden på middag med!! Tack så mycket. Smakade vitlök i munnen hela kvällen :D
Men mycket gott!!

Sen for man hem och köpte godis myste och kollade på TV.

Nu ska jag städa lite innan man far och göra sig klar för mammi och pappi som kommer om 2 timmar!

På väg mot ljusare tider. Ljushuvud.

Inga kommentarer: