onsdag 8 april 2009

Godmorgon eller kanske det är god förmiddag.
Skönt var det iaf att få sova ut. Sitter och spanar resor till Sthlm nu oxå. Blir ju inte billigare ju längre man väntar. Och paniken över att det är fullt överallt börjar komma. Men det blir till att boka ikväll iaf. Om det inte dyker upp någon annat alternativ. Kollat in Hertz Freerider. Men ingenting det datum vi vill åka.

Pratade nyss med mamma om väskor och sånt. Måste ju ha en större än den jag har så det är tur vi åker från Hudik så jag kan hämta deras :)
Och så har jag fixat Skrollan vakt! Mamma skulle vara snäll och ta hand om henne! Dom har ju katt med. Men vi ska stänga in henne i mitt rum och så ska mamma vara duktig och byta vatten och mata henne medans jag är ute i Europa! Tack mamma!!

Men nu ska jag upp och klä på mig lite och laga lite lunch! Kommer ju måsta äta innan jobbet hur jobbigt det nu än kommer kännas. Är inte så hungrig sånna här dagar då värken är som värst. Men jag vet jag måste. FIck mig en arg blick av Emma igår..

5 dagar kvar!

Inga kommentarer: