torsdag 30 april 2009

Tandoori!

Har nyligen vaknat och känner värmen utifrån redan nu. Solen skiner och jag ska ut innan jag börjar jobba. Glad iaf att bilen vart hämtad igår och att jag inte behöver gå och hämta den idag.
Igår efter jobbet for jag hem till Fia och vi gick ner på stan för att käka på Tandoori. :) GOtt värre! Delade en flaska vin och sen vart det nån cider på Svensson innan det var dax att ta sig hem och sova. Skönt jag börjar 13.30 idag!!

När jag vaknade imorse så hade jag världens kramper i magen igen. Vad håller den på med.. Jag blir galen. Låg och trodde jag skulle gå sönder :S Måste kolla upp det dära nu, men jag gruvar mig. Har inte så mycket förtoende för läkare så det kommer nog ta ett tag till innan. Men jag vet att det inte är hälsosamt att ha ont heller. Men just nu får det bli så... Hoppas det blir bättre under dagen.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. SOm det känns nu orkar jag inte med någonting. Men det kommer nog bli grillning med Grannars och lite ölande. Men ingen fylla, orkar inte med det, Tror jag håller på at bli sjuk oxå... Trött i kroppen och knoppen.

Men nu måste jag käka frulle nu när magen lugnat sig för en stund.

Trevlig sista April.
Vart i fridens har April tagit vägen??
Hej då Vår, välkommen sommar!

Inga kommentarer: