söndag 19 april 2009

Sitter i Hogland nu och filosoferar på vad som händer idag. Åka till Bergsjö en sväng kanske. Får se hur det blir sen när mamma och pappa kommer hem. Dom skulle till Igeesund och kolla på nån bil.

Igår var det premiärgrillning hos Therese och Robert! Gott var det. var skit hungrig ett tag och det var ganska sen middag. Men det var värt att vänt apå :)
Sen vart det bara massa snack och kolla på tv och käka godis såklart!! hihi.

Imorrn börjar jag jobba igen. Kommer kännas lite udda men skönt att göra någonting vettigt igen. Inte sätta isg på en bar kl 12 mitt på dagen och ta en öl :P Men gött var det! Längtar tillbaka.

Har inte pratat med dig på 2 dagar nu och det känns lite udda efter att ha vart med varandra i en vecka. Men jag måste vänja mig av det och se framåt. Det är ju 2 veckor kvar tills du lämnar Sverige och förhoppningsvis kommer man få en glimt av dig en gång till!! Kommer sakna. Men jag visste om vad som skulle hända så jag ska inte anklaga någon. Livet är som det alltid varit!!

Men nu ska jag ta mig i kragen och kolla lite hur vädret kommer bli den närmaste veckan och kolla om man blir bjuden på kaffe idag!! :D

Hade gött!!

Solen skiner och jag längtar ut!

Inga kommentarer: