onsdag 1 april 2009

Färgat håret, färgat mammas ögonfransar. Käkat mat så man håller på spricker. Provade en ny salsa sås från GoGreen. Mycket god. Käkat gräddtårta med hallon. Druckit vin och surrat skit.
Det är vad min onsdagkväll har bestått av!
Anna ringde och var skit nöjd över att hon var hemma och jag var hemma så hon kom upp!! Me like! Sen kom farfar. Fira både min och pappas födelsedag eftersom han inte kom ihåg :o den när den väl var :P. Kul att träffa honom igen. Var jul sist tror jag. Om inte ens då, minns inte.
Sen kom Sven-Erik och det vart kaffe tårta och mys.
Efter alla bravader med fullt hur tänkte man en lugn fortsatt kväll med Roomservice och godis :)
Men då dök Kjell upp som gubben ur lådan och hälsade på! Trevligt. Måste vart minst 5 år sedan man träffade honom sist. Åren går. :S
Sen vart det tyst och tvn fick lite uppmärksamhet. Nu ligger jag i min bäddsoffa igen och myser. Ska läsa min bok ikväll igen. Hon är på behandlingshem nu och ska bli drogfri. Vilket jag betvivlar att hon kommer bli. Men den som läser vidare får veta.

Imorrn blir det ett besök hos Min älskade Tess och Liam! Trevligt! Sakna. Sen bär det av mot S-vall igen och ska fixa håret 1 gång till och gå på Biltema åt Freddan innan vi far upp! Snäll svägerska som jag är!!

Men nu ängna mig åt boken och mitt mysiga täcke och överkast ( japp jag fryser)

Godnatt!
Skrollan leker i fickan :P

Inga kommentarer: