torsdag 9 april 2009

Nu drar jag iväg på jobbet igen. 11-18 så det är ingen hemsk dag. Och sen när jag kommer hem så finns det någon i min lägenhet som jag saknat!! :)
Längtar hem redan!

Känns jobbigare idag med magen. Mår illa och det krampar otroligt... Men det ska gå det här med. Bara man kommer dit så går allt av sig själv. Längtar till det är över. Bara ett tag till :S

Har läst ut Så dumt! Av Mia Törnblom nu och det var en intressant bok som man lätt fastnade i. Hemskt att det ska behöva vara så himla jobbigt och att man måste inse själv att jag vill ha hjälp. Man kan ju inte tvinga någon att söka hjälp. Men hon är en stark människa och det vill jag uppnå i mitt liv med.
Hon har gett mig en annan syn på livet och jag kommer inte gå tillbaka till det som var innan.
Jag är stolt över mig själv som ser och kan skilja på verkliga vänner och såna som bara trycker ner en och bara själv vill må bra genom att se fel hos andra. Visst det får en att må bra för stunden. Men i längden. Då alla vänner är borta för att du har nått en gräns och dom har vänt dig ryggen för så som du bettet dig.
Tål att tänkas på!!

Nu måste jag fara på jobbet och kanske tanka innan jag riskerar få bensinstop :P Hihi.

3 dagar kvar!

Inga kommentarer: