måndag 27 april 2009

Sista måndagen

på April och det har vart en intensiv dag. men trevlig! =)
Vart på stan med John och hans mamma! Käka Sushi och fikade på Barrista. Mycket mysigt!
Sen fika med Mattias för att sedan fara hem och packa (eller John iaf) Sen fara till Midlanda och lämna av honom! Tråkigt med sant. Imorrn far han vidare och kommer inte hem förän om 2 månader. Men jag överlever. Kändes bättre den här gången iaf än sist.
Men sånt man får ta.

Nu ligger jag i sängen efter ett möte i trapphuset någon timma.. Haha. Johan kom över efter sju och drog med mig på City Gross och handla cigg. Sen vart det paj här. Sen plinga på hos Krille och sitta och surra där . Och nu SOVA.

Imorrn ska jag besikta bilen och det kommer ju inte gå bra. Det vet vi redan. Men bättre det än att få körförbud nu. Får ju iaf köra 1 månad till. Snälla Johan ska hänga med mig, sen kanske vi skulle ut och springa. Får se hur man orkar. :P Hehe.

Men nu som sagt, Sova.

Godnatt!

Inga kommentarer: