tisdag 7 april 2009

Nyss kommit hem från EGO och gått en mycket rask promenad på 1 timme med Emma. Kul att du hängde med. känns bättre när man två. Ullis var oxå med, men hon tränade bröst nere i Biffarnas tillhåll ;) Jag var riktigt svettig måste jag säga. Längesen jag var det. Men det var otroligt skönt att ta ut sig till max. Sen hem och käka lite yoghurt, musli och kiwi. Bra där! Nu sitter jag och samlar motivation till att hoppa in i duschen och skölja av mig allt svett. :P

Gått bra att jobba idag har det gjort oxå. Trots en jävla mensvärk så jag håller på att dö igen. Men det går bra än så länge. Får se hur det bli imorrn. Ska proppa i mig tabletter igen snart. Vart utan 6 timmar nu. Och det börjar kännas. :S Men jag tror det var bra att jag var på ego och gick och fick röra på mig.

Imorrn är det jobb som gäller igen. 13-20 igen. Kommer gå utav bara farten eftersom Karin behöver hjälp! :) Så roligt att hjälpa henne! Lär mig mycket på samma gång och det är ju bar om man kommer in på skolan. En bra grund att stå på.

Men nu ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen och med hoppsa steg närma mig sängen och min bok om Prag och bli lite klok på vart jag ska!! :)

Godnatt och sov gott!!

Inga kommentarer: