torsdag 16 april 2009

Hemma igen

Ligger nu i min underbara säng och myser.
Hur skönt det än är att vara så semester så är det alltid lika skönt att komma hem!!
Åkte från hotellet idag 11.35, chauffören åkte mycket konstig väg måste jag säga. Men fram kom vi! Tur det. Kom hem till ett grått och trist Stockholm och det var kallt.. Burr. Men det vara bara på med kläderna och se det positivt. Mamma hämtade oss i Hudik och vi for hem och fikade och drack lite kanelsnaps. Gött. Sen hem till Sundsvall igen och här ligger jag och ska till och somna snart!! Skönt värre. Rätt trött efter en hel dag på resande fot.

Har haft det underbart i Prag. Tagit vara av varenda soltimme och inte legat på latsidan. Shoppade litegran. Linne, tröja, parfym, örhängen och ett armband. Fixade även naglarna. Var mycket blligare än Sverige kan man säga:P typ 600-800 här hemma och 200 där nere. Så det är lite 9vant att skriva just nu och det blir mycket fel. men man vänjer sig.

Nu ska jag kolla lite på seinfeld och sen sova. Gött. Lägger upp bilder någon dag när jag ar ork ochinte ser dubbelt.

Godnatt!!

Inga kommentarer: