söndag 19 april 2009

Fick riktigt ont i huvudet när jag kom hem idag :O Inte skönt. Tror nog kanske det var moppeåkningen med Tezz som ställde till det.. :S Blåste ju en del på en då. Är inte sommarvärme ute direkt. Som man kanske hade önskat.

Vart en tripp till Bergsjö idag iaf och hälsa på lite. Mys!! Leka lite med Liam och snacka skit med Therese. Åka moppe och skratta lungorna ur sig.

"Inte så fort, så ja" HAHAHAHA

Nu ligger ja och ska somna in om några minuter. Blir träning imorrn innan jobb och sen börjar jag kl 13. Spännande har inte jobbat på 9 dar så det ska bli kul att se vad som hänt. Och snacka av sig lite:D Haha.

Det pirrar alltid till när man ser dig. Jag saknar det vi hade och det jag trodde vi kunde få. Kan inte rå för att känna en liten gnutta sorg när jag tänker tillbaka.
Saknar dig och livet vi levde.

2 kommentarer:

..::Therese::.. sa...

haha a det var ju bara så bäst! :P lite vi inte skrattade resten av vägen hem eter de då :P puss

Sandra sa...

Så jävla klockrent!! tack för en mysig helg =)