torsdag 23 april 2009

Riktigt trött

När jag kom hem från jobbet idag så kastade jag mig i sängen och somnade till Joey och när jag vaknade till så vtar det Vänner. Låg och små kollade på det med ena ögat. Så himla trött idag. Inte så konstigt med tanke på gårdagen :P Tack alla inblandade!! :)
Mest tack till skjutsen hem, annars hade vi nog inte kommit hem.

Sitter nu och har ätit mackor :/ till middag. Kollar på TV samtidigt, men det är ingenting bra. Funderar på att göra mig klar till sängen redan. Är så sjukt trött och jag tror jag behöver sova för imorrn. Sov inte så mycket inatt om man säger så...

Även att det var poliskontroll i Njurunda,.. Tror ni jag vart nervös... :S Huga.. Tur dom inte tog in mig, då hade jag nog blivit väldigt nervös... Hua vände turen nu?? Hoppas.

Nej nu ska jag ta och lägga ner mitt arma huvud som dunkar lite av sömn- och vätskebrist.

Längtar till söndag

Inga kommentarer: