onsdag 8 april 2009

Resfeber??
Ja men nå djävulskt :P Tror en viss Liten Persson håller på att bli galen på mig just nu. Haha. Satt och hoppade upp och ner nyss och ville veta om jag skulle boka tåg eller buss till STHLM. Fanns bara 1 resa kvar med tåg och buss vet jag inte. Måste ju ta oss till Stockholm för att kunna ta sig på planet till Prag lixom :P Haha. Sandra lugna ner dig. Det kommer lösa sig. Men jag kan inte slapna av. Jag hatar verkligen att planera och passa tider och bara tänka vart bussen går från. Tänk om jag missar den... Tänk om den hamnar i diket.. Listan än lång på tankar nu. Suck, slappna av. Kommer kanske bli lite lugnare när jag vet hur vi tar oss ner. Kanske. Ring nu då snart så jag får veta.

Oj vilket flum det blev. Men sån är jag. Stressad och hatar inte veta.

Nu är det Efterlyst. Har aldrig vart ett stort fan av att titta på det. Tycker verkligen det är bra att dom tar hjälp av samhället och försöker lösa fall, som blir lösta tack vare programet. Så missförstå mig inte. Tyckar absolut det är bra. Men jag kan inte sitta och titta på det. vet inte varför. Men jag kan bara inte med Hasse och själva upplägget.. Men alla ska inte tycka om allt.

Nej nu blir det lite läsa bok för det finns då rakt ingenting att titta på på TV. Dumburk.

Godnatt och dröm sött.

4 dagar kvar!

Inga kommentarer: