måndag 13 april 2009

PRAG

Sitter pa hotellet nu och har kakat frulle. Inte sa haj pa det hara med frukost. Men jag maste saga jag var duktig =)
Igar nar vi landade sa var det 20 grader i skuggan. Tro om jag myste. Av med trojan och ga bara i linne vader. :D
Idag ser det ut att bli lika vackert och varmt. Ska ner till Nova Mesto (tror jag det hette) idag och shoppa lite. Skor och shorts till grabben som inte troode det skulle bli sa varmt. Det trodde inte jag heller med vilken overraskning. Men glada ar vi for det.
Sen kanske vi ska pa zoo och kolla pa giraffer :) Eller sa kollar vi in radhusen med dess utsmykning och stadens alla hus fran barocken. Sa himla fina allihopa. Kommer massa bilder nar jag kommer hem da jag inte har med mig kabeln till kameran.

Hoppas ni har det bra dar hemma!! Nu ska jag upp och gora mig klar for dagen pa stan och varmen. Undra vad man ska ha pa sig!! Linne och kjol racker gott och val for en dag pa staden.
Pa kvallarna ar det dock lita kallt :S Igar tog vi ingen jacka pa oss och gick. Det angrade vi ganska snabbt. :P Men da vet man det tills ikvall.

Men nu ska jag ga upp och kolla vad John gor och sen shopping.
Maste bara namna att det ar jatte billigt i baren har :P I like alot! 1 ol kan man fa for 10 svenska kronor. Och drinkar for 20-30 kronor!! Hihi.

Puss och kram!

Inga kommentarer: