måndag 6 april 2009

Var lite omotiverad på träningen idag. Kändes inte riktigt som min dag. Hade så mycket i huvudet och man har inte tränat på 2 veckor kanske så man var inte på topp. Men jag ska ju dit imorrn kväll med Ullis oxå!! Då blir det bränna fläsk bara. Idag vart det lite mage och axlar och sen vart det lite band. Men jag kunde ansträngt mig mera. Får banna mig imorrn och ge gärnet då.

Nu har jag käkat frulle och det var gott! Yoghurt och musli med frukt och bär i! Nu ska det bli duschen nästa och sen till Birsta med Jonas och lämna in Fredriks dator och sen kolla lite saker till Prag. Fick bokningbekräftelsen imorse!! =D Jag längtar!
Kollade upp mitt pass oxå. Om jag måsta fixa ett nytt i panik eller om det jag har fortfarande gäller. Och det gällde till 2015 så det var lugna puckar det.

Men nu Duschen.

Ses i ångan!

Inga kommentarer: