måndag 20 april 2009

Duktig kicka!! Tränade på morgonen med Helené! Skönt värre. Tog ut mig på ryggövningen. Känns nu kan jag lova. Men hoppas på bättre snart. Ska fixa ett träningsschema nu så man håller koll på vad man gör och hur prossecen fortskrider! :) Bra gjort!!

Ska på jobbet om några minuter. Sitter och filosoferar nu hur jag ska orka med allt skit som kom emot mig under dom senaste veckorna. Men det är bara bita i det sura äpplet och se framåt..

Nu tittar skrollan ut ur sitt lilla fönster hon har och biter på kanten. Busfrö. Lovade henne att det ska bli goss på hög nivå när jag kommer hem från jobbet. Så det måste jag hålla!:D

Men nu måste jag fixa håret och klä mig strumpor som var den riktiga anledningen varför jag satte mig på denna stol! ;P Hihi!






Längta tillbaka!

Inga kommentarer: