onsdag 15 april 2009

Sista dagen

Idag ar det lika varmt som alla andra dagar!! Inte ett moln har vi sett pa 4 dagar och igar tyckte jag det var mycket hett i solen. Sa jag valde att ga i skuggan och det ar inte likt mig :P
Sa otroligt fin stad och mycket histora och mycket sevart! Kommer hem med huvudet fullt med nya upplevelser och nyfunnet intresse!! :)

Idag ska vi satsa pa shopping och ta det lugnt. Stanna for en ol i varje gathorn ;)
Och micke: jag har drukigt kanelsnaps nu. :D Gott var det. Mycket bra forslaget!!

Igar var en ganska jobbig dag for mig. Vaknade med feber och hade mycket ont. Men hela dagen vandrade vi och jag gick pa alvedon. Hade vagrat varit sjuk och legat pa hotellrummet en dag. Det var ju sa varmt och skont ute.

Men nu ska jag upp pa rummet igen och gora mig klar for sista dagen i Prag! Imorrn gar planet mot sverige igen och vardagen!

Puss och kram!

Inga kommentarer: