tisdag 21 april 2009

Jobb och träning

Hemma nu efter en lugn morgon med mys, Jobb på MQ, nermärkning till 1000. Trött i huvudet.
Spring Sale på MQ Med start onsdag 22 April. Välkommen in. :P Jag är dock ledig. SKÖNT.
Sen efter jobbet for man på EGO och gick av sig lite. Skönt värre. Men nu är ryggen paj och benen trött. Sitter iofs som en påse mjöl i soffan så rätar jag på mig så blir det nog bättre.

Min dag imorrn ser ut som så;
-Tvätta från 7.00
-Färga håret
-Kolla vad jag ska ha på mig på lördag
-Hänga tvätten
-Tvätta mera:S
-Systemet för lite cider och kanske vin??
-Åka ner till Bergsjö och vara med jäntorna :P
-SOVA

Kommer nog att gå denna dagen med. :D Som alla andra. Undra om jag sover hos dig?? Hm, kanske, vem vet. Får se om jag orkar höra av mig.

Men nu ska jag iaf hoppa in i duschen och få bort den äckliga svetten som lagt sig som en hinna på mig.. Hua vad äckligt de lät... Fort fort iväg in i vattnet och ös på med tvål.

Vart chockad när jag hade missat samtal från dig!! Var inte det sista du sa till mig igår :D Och ite sista gången jag såg dig heller!! Längtar!! Men jag får inte längta för mycket. Lagom är bäst!!

Godnatt och sov gott gott folk!! =)

Inga kommentarer: